Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

XVII AmA 55/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2014-10-01

VI ACa 1685/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2015

Data publikacji: 18 kwietnia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, produkt, przelew, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, produkt, przelew, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, usługa, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło
Zobacz»

XVII AmA 25/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 września 2015

Data publikacji: 3 listopada 2017

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, produkt, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji
Zobacz»

XVII AmA 42/20

zarządzenie, wyrok, uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2021

Data publikacji: 26 lipca 2023

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, produkt, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, bank, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes urzędu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, produkt, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu, decyzja
Zobacz»

XVII AmA 38/09

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 marca 2010

Data publikacji: 24 sierpnia 2013

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, informacja, przedsiębiorca, reklama produktów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, komunikat, reklama produktów, prezentacja, istotna informacja, pewny zysk
Zobacz»

VI ACa 694/10

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2011

Data publikacji: 27 listopada 2012

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, informacja, zbiorowy interes konsumenta, reklama produktów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny, reklama produktów, komunikat, prezentacja
Zobacz»

XVII AmA 54/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 listopada 2013

Data publikacji: 11 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

przeciętny konsument, kampania reklamowa, reklama, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, podjęcie decyzji dotyczącej umowy, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna, konsument do podjęcia decyzji, podjęcie decyzji dotyczącej umowy, ochrona konkurencji i konsumentów, hasło reklamowe
Zobacz»

VI ACa 1376/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 grudnia 2016

Data publikacji: 28 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, kredyt
Zobacz»

XVII AmA 82/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 15 października 2014

Data publikacji: 19 grudnia 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, przeciętny konsument, prezes
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument, przedmiotowa oferta, prezes
Zobacz»

VI ACa 449/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 stycznia 2015

Data publikacji: 19 sierpnia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, ulotka, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka
Zobacz»

XVII AmA 20/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 czerwca 2019

Data publikacji: 1 lipca 2019

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, internet, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, hasło, informacja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, internet, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, usługa, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna
Zobacz»

XVII AmA 57/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2014

Data publikacji: 27 stycznia 2021

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, konto, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, bank, decyzja dotycząca umowy, prezes urzędu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, pobranie opłaty, nagroda pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, koniec miesięcy, przeciętny konsument, konto, konto osobiste, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, posiadacz rachunków, opłata za prowadzenie rachunku, przedsiębiorca, bank, decyzja dotycząca umowy, prezes urzędu, otrzymanie nagrody, uzyskanie nagrody, istotna informacja, warunek konieczny do otrzymania
Zobacz»

XVII AmA 76/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 28 sierpnia 2014

Data publikacji: 18 kwietnia 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, ulotka, produkt, prezes urzędu, przeciętny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, ulotka, kara pieniężna, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, produkt, hipoteka, ulotka reklamowa, właściciel mieszkania, broszura, dotyczących produktów, ustawa o ochronie konkurencji, dystrybuowanie, prezes urzędu, zachowanie rynkowe, przeciętny konsument, działanie przedsiębiorcy, stosowanie praktyki
Zobacz»

XVII AmA 12/22

zarządzenie, wyrok, uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 23 lutego 2023

Data publikacji: 7 czerwca 2023

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes urzędu, przedsiębiorca, przeciętny konsument, internet, informacja, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, analiza prawna, prezes urzędu, portal, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, prezes urzędu ochrony konkurencji, zachowanie rynkowe, przeciętny konsument, internet, nieodpłatność, umowa o abonament, informacja, usługa, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, strona internetowa spółki, roczna umowa, obyczaj, kara pieniężna
Zobacz»

VI ACa 1021/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 lutego 2013

Data publikacji: 16 kwietnia 2013

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, internet, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, prezes, produkt, kampania reklamowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, internet, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, dostęp do internetu, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu
Zobacz»

XVII AmA 82/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 5 kwietnia 2016

Data publikacji: 13 czerwca 2018

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, pismo spółki, karta
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, krajowy rejestr długów, ochrona konkurencji i konsumentów, region, logo, opłata wstępna, ustawa o ochronie konkurencji, reklamą haseł, wcześniejsza spłata, ocena ryzyka kredytowego, udzielenie pożyczki, baner, koszt ubezpieczenia, program, pismo spółki, karta
Zobacz»

XVII AmA 143/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 czerwca 2015

Data publikacji: 18 maja 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, reklama, przeciętny konsument, pismo spółki, decyzja dotycząca umowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, przenoszenie własności, reklama, ustawa o ochronie konkurencji, ocena ryzyka kredytowego, przeciętny konsument, informacja prasowa, hipoteka, pożyczkobiorca, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, kara pieniężna, udzielenie pożyczki, pismo spółki, oferta przedsiębiorcy, decyzja dotycząca umowy, reklama prasowa
Zobacz»

VI ACa 279/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 27 września 2013

Data publikacji: 28 lipca 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, produkt, zbiorowy interes konsumenta, prezes urzędu, przedsiębiorca, decyzja dotycząca umowy, przeciętny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Ważne frazy
    • reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, cena, ochrona konkurencji i konsumentów, propozycja nabycia produktu, produkt, zbiorowy interes konsumenta, ustawa o ochronie konkurencji, kara pieniężna, przynęta, niewłaściwe zastosowanie przepisów, ogłoszenie reklamowe, prezes urzędu, przedsiębiorca, decyzja dotycząca umowy, sporna reklama, lokal użytkowy, przeciętny konsument, mieszkanie, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym
Zobacz»

VI ACa 200/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 maja 2017

Data publikacji: 15 sierpnia 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, informacja, przeciętny konsument, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, informacja, przeciętny konsument, strona internetowa, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, czynsz, senior, zbiorowy interes konsumenta, na stronie, klient, umowa o dożywocie, umowa renty, praktyka powoda, oferta, szczególna grupa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, strona funduszu, konsument decyzji
Zobacz»

XVII AmA 54/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019

Data publikacji: 10 listopada 2021

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat
Zobacz»

XVII AmA 108/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 19 listopada 2015

Data publikacji: 18 października 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, informacja, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, prezes, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, informacja, senior, przeciętny konsument, strona internetowa, czynsz, zbiorowy interes konsumenta, praktyka powoda, fundusz, umowa renty, umowa o dożywocie, klient, przedsiębiorca, na stronie, szczególna grupa, grupa konsumentów, oferta, prezes, ochrona konkurencji i konsumentów, ocena praktyki
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Damian Siliwoniuk
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Małgorzata Perdion-Kalicka
Data wytworzenia informacji: