wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013
Data publikacji: 28 lipca 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 91% Wspólna treśćprzeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, zniekształcenie, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, akt administracyjny, zniekształcenie, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność, załączenie do pisma, prezentacja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 marca 2017
Data publikacji: 10 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćprzeciętny konsument, czcionka, oferta, kara pieniężna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, operator, kampania, nieuczciwa praktyka rynkowa, błąd -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, czcionka, oferta, pre, kara pieniężna, przekaz reklamowy, okres ważności, przedsiębiorca, konto, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama powoda, ulotka, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, operator, kampania, rynek, nieuczciwa praktyka rynkowa, błąd
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 czerwca 2019
Data publikacji: 1 lipca 2019 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, hasło, obowiązek publikacji, kara pieniężna, decyzja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna, usługa dostępu, decyzja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 września 2015
Data publikacji: 3 listopada 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, przekaz reklamowy, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 22 marca 2017
Data publikacji: 22 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, skok, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, prezes urzędu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2015
Data publikacji: 18 kwietnia 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło, korzystanie z karty, usługa bankowa, kara pieniężna
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 marca 2010
Data publikacji: 24 sierpnia 2013 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, kampania reklamowa, przedsiębiorca, prezes -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, prezes, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 lutego 2013
Data publikacji: 16 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, prezes, oferta, przekaz reklamowy, kampania reklamowa, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu do internetu, telefonia, napis, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 lutego 2011
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, konsument decyzji, kampania reklamowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta, publikacja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019
Data publikacji: 10 listopada 2021 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćczcionka, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat, telefon stacjonarny
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 20 stycznia 2015
Data publikacji: 19 sierpnia 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, oferta, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, aneks
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 8 listopada 2013
Data publikacji: 11 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kampania reklamowa, reklama, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, przedsiębiorca, publikacja decyzji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna, konsument do podjęcia decyzji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 grudnia 2016
Data publikacji: 28 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, oferta, konsument decyzji, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 24 lutego 2015
Data publikacji: 21 października 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, opłata wstępna, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, opłata przygotowawcza, zbiorowy interes konsumenta, hasło, spółka, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes, praktyka powoda, nieprawdziwa informacja, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, udzielenie pożyczki, działanie powodów, tygodnik, stosowanie praktyki, ustawa o ochronie konkurencji, mylne wrażenie
Zobacz» |
zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2021
Data publikacji: 26 lipca 2023 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćkara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, oferta, prezes, ochrona konkurencji i konsumentów -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, prezes, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 2 sierpnia 2016
Data publikacji: 3 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćprzeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, odstąpienie od umowy, towar, poduszka, masaż, przedstawiciel spółki, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, rehabilitant, sprzęt rehabilitacyjny, pokaz, informacja, nieuczciwa praktyka rynkowa, miejsce zamieszkania konsumenta, prezes urzędu, zabieg, prezentacja, przedsiębiorca, produkt, sprzedaż
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 31 grudnia 2020
Data publikacji: 1 października 2021 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, decyzja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyka handlowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, decyzja, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 2 czerwca 2015
Data publikacji: 18 maja 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, reklama, przeciętny konsument, oferta, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, przenoszenie własności, reklama, ustawa o ochronie konkurencji, ocena ryzyka kredytowego, przeciętny konsument, informacja prasowa, hipoteka, oferta, pożyczkobiorca, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, kara pieniężna, udzielenie pożyczki, pismo spółki, oferta przedsiębiorcy, decyzja dotycząca umowy
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016
Data publikacji: 20 października 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, przedsiębiorca, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, artykuł, przeciętny konsument, przedsiębiorca, czytelnik, blok reklamowy, ochrona konkurencji i konsumentów, tekst, prezes urzędu, usługa medyczna, produkt, reklamodawca, uroda, strona dziennika, kara pieniężna, model przeciętnego konsumenta, nieuczciwa praktyka handlowa, stosowanie praktyki
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 15 października 2014
Data publikacji: 19 grudnia 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, przeciętny konsument -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument, przedmiotowa oferta
Zobacz» |