Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

XVII AmA 72/11 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2014-05-27

XVII AmA 72/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013

Data publikacji: 28 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 91%

Wspólna treść

przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, zniekształcenie, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, akt administracyjny, zniekształcenie, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność, załączenie do pisma, prezentacja
Zobacz»

VI ACa 1644/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 marca 2017

Data publikacji: 10 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

przeciętny konsument, czcionka, oferta, kara pieniężna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, operator, kampania, nieuczciwa praktyka rynkowa, błąd
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, czcionka, oferta, pre, kara pieniężna, przekaz reklamowy, okres ważności, przedsiębiorca, konto, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama powoda, ulotka, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, operator, kampania, rynek, nieuczciwa praktyka rynkowa, błąd
Zobacz»

XVII AmA 20/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 czerwca 2019

Data publikacji: 1 lipca 2019

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, hasło, obowiązek publikacji, kara pieniężna, decyzja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna, usługa dostępu, decyzja
Zobacz»

XVII AmA 25/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 września 2015

Data publikacji: 3 listopada 2017

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, przekaz reklamowy, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz»

VI ACa 1863/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 marca 2017

Data publikacji: 22 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, skok, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, prezes urzędu
Zobacz»

VI ACa 1685/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2015

Data publikacji: 18 kwietnia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło, korzystanie z karty, usługa bankowa, kara pieniężna
Zobacz»

XVII AmA 38/09

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 marca 2010

Data publikacji: 24 sierpnia 2013

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, kampania reklamowa, przedsiębiorca, prezes
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, prezes, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz»

VI ACa 1021/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 lutego 2013

Data publikacji: 16 kwietnia 2013

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, prezes, oferta, przekaz reklamowy, kampania reklamowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu do internetu, telefonia, napis, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów
Zobacz»

VI ACa 694/10

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2011

Data publikacji: 27 listopada 2012

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, konsument decyzji, kampania reklamowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta, publikacja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny
Zobacz»

XVII AmA 54/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019

Data publikacji: 10 listopada 2021

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

czcionka, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, przekaz reklamowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat, telefon stacjonarny
Zobacz»

VI ACa 449/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 stycznia 2015

Data publikacji: 19 sierpnia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, oferta, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, aneks
Zobacz»

XVII AmA 54/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 listopada 2013

Data publikacji: 11 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kampania reklamowa, reklama, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, przedsiębiorca, publikacja decyzji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna, konsument do podjęcia decyzji
Zobacz»

VI ACa 1376/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 grudnia 2016

Data publikacji: 28 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, oferta, konsument decyzji, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz»

XVII AmA 24/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 21 października 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, opłata wstępna, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, opłata przygotowawcza, zbiorowy interes konsumenta, hasło, spółka, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes, praktyka powoda, nieprawdziwa informacja, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, udzielenie pożyczki, działanie powodów, tygodnik, stosowanie praktyki, ustawa o ochronie konkurencji, mylne wrażenie
Zobacz»

XVII AmA 42/20

zarządzenie, wyrok, uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2021

Data publikacji: 26 lipca 2023

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, oferta, prezes, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, prezes, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu
Zobacz»

XVII AmA 170/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 sierpnia 2016

Data publikacji: 3 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, odstąpienie od umowy, towar, poduszka, masaż, przedstawiciel spółki, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, rehabilitant, sprzęt rehabilitacyjny, pokaz, informacja, nieuczciwa praktyka rynkowa, miejsce zamieszkania konsumenta, prezes urzędu, zabieg, prezentacja, przedsiębiorca, produkt, sprzedaż
Zobacz»

VII AGa 889/19

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 31 grudnia 2020

Data publikacji: 1 października 2021

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, decyzja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyka handlowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, decyzja, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa
Zobacz»

XVII AmA 143/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 czerwca 2015

Data publikacji: 18 maja 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, reklama, przeciętny konsument, oferta, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, przenoszenie własności, reklama, ustawa o ochronie konkurencji, ocena ryzyka kredytowego, przeciętny konsument, informacja prasowa, hipoteka, oferta, pożyczkobiorca, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, kara pieniężna, udzielenie pożyczki, pismo spółki, oferta przedsiębiorcy, decyzja dotycząca umowy
Zobacz»

XVII AmA 25/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016

Data publikacji: 20 października 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, przedsiębiorca, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, artykuł, przeciętny konsument, przedsiębiorca, czytelnik, blok reklamowy, ochrona konkurencji i konsumentów, tekst, prezes urzędu, usługa medyczna, produkt, reklamodawca, uroda, strona dziennika, kara pieniężna, model przeciętnego konsumenta, nieuczciwa praktyka handlowa, stosowanie praktyki
Zobacz»

XVII AmA 82/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 15 października 2014

Data publikacji: 19 grudnia 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, przeciętny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument, przedmiotowa oferta
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Aneta Krasuska
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Anna Orłowska,  Marcin Łochowski
Data wytworzenia informacji: