Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

XVII AmC 5447/12 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2013-03-25

XVII AmC 3094/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 listopada 2015

Data publikacji: 21 marca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, obrót z konsumentami, wykorzystywanie w obrocie, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument, konkretna umowa, pozwany przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • odbiór pojazdu, dobry obyczaj, miejsce spełnienia świadczenia, naruszenie interesu konsumenta, obrót z konsumentami, wykorzystywanie w obrocie, rażące naruszenie interesów konsumentów, wadliwość pełnomocnictwa, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolony charakter, potencjalny konsument, konkretna umowa, indywidualny interes, pozwany przedsiębiorca, powodowe stowarzyszenie, miejsce odbioru, zapis
Zobacz»

XVII AmC 11750/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 9 maja 2013

Data publikacji: 7 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, przedsiębiorca, pozwany, przepis ogólny, wykorzystywanie w obrocie, prawo i obowiązek, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, przyszłości obowiązków, zwrot zaliczki, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, przedsiębiorca, sporne postanowienie, rozwiązanie umowy w trybie, przepis ogólny kodeksu, pozwany, siła wyższa, przepis ogólny, stowarzyszenie, wykorzystywanie w obrocie, ogół konsumentów, prawo i obowiązek, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument, zapis
Zobacz»

XVII AmC 2458/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 13 sierpnia 2013

Data publikacji: 23 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, wykorzystywanie w obrocie, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, potencjalny konsument, konkretna umowa, uznanie postanowienia wzorca umowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, odbiór pojazdu, wykorzystywanie w obrocie, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, potencjalny konsument, konkretna umowa, miejsce spełnienia świadczenia, kwestionowany zapis, rażące naruszenie interesów konsumentów, sprzeczność z dobrymi obyczajami, konsument postanowień, uznanie postanowienia wzorca umowy, nadużywaniu instytucji, faktyczne zainteresowanie, oceniany wzorzec, ideologia polityczna
Zobacz»

XVII AmC 12119/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2013

Data publikacji: 7 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, termin gotowości, odebranie pojazdów, podany termin, przedsiębiorca, klauzula, gotowość do odbioru, oświadczenie o odstąpienia, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, konsument postanowień, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, swobodne decydowanie, niedozwolony charakter, pozwany, potencjalny konsument
Zobacz»

XVII AmC 4891/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 listopada 2012

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, pozwany, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, potencjalny konsument, przedsiębiorca, połączenie sprawy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, realizacja zamówienia, apteka internetowa, wykorzystywanie w obrocie, konsument postanowień, pozwany, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, kwestionowane postanowienie, potencjalny konsument, sporny wzorzec, odmowa realizacji, przedmiotowe postanowienie, wzorzec zachowania, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, połączenie sprawy
Zobacz»

XVII AmC 5574/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 maja 2013

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, przedsiębiorca, pozwany, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, klauzula, dokonywanie potrącenia, uznanie postanowienia wzorca umowy, regulaminie zakupów, potrącenie wierzytelności konsumenta, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, przedsiębiorca, postępowanie o uznanie, pozwany, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, kwestionowane postanowienie, niedozwolone postanowienie, potencjalny konsument, postanowienie umowne, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 11522/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 23 maja 2013

Data publikacji: 10 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, przedsiębiorca, naruszenie interesu konsumenta, strona internetowa, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie, stopień naruszenia interesu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, przedsiębiorca, naruszenie interesu konsumenta, realizacja zamówienia, klauzula, zaniechanie stosowania, strona internetowa, sporny wzorzec, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolone postanowienie umowne, pozwany, naruszenie interesu prywatnego, wykorzystywanie w obrocie, regulamin sprzedaży, wszczynanie i prowadzenie, kwestionowany zapis, postępowanie o uznanie wzorca, główne świadczenie, stopień naruszenia interesu
Zobacz»

XVII AmC 10551/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 7 listopada 2013

Data publikacji: 28 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

przedsiębiorca, dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, obrót, główne świadczenie, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • przedsiębiorca, dobry obyczaj, firma kurierska, sklep internetowy, naruszenie interesu konsumenta, wykonanie umowy sprzedaży, dzień przekazania, obrót, usługa pocztowa, sporny wzorzec, główne świadczenie, odpowiedzialność przedsiębiorcy, towar, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolone postanowienie umowne, pozwany, oceniany wzorzec, zawarcie umowy z wykorzystaniem, przedmiotowe postanowienie, zobowiązanie
Zobacz»

XVII AmC 427/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 22 czerwca 2016

Data publikacji: 17 listopada 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, strona internetowa, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, jednostronna zmiana, przedsiębiorca, klauzula, zmiana w regulaminie, strona internetowa, wykorzystywanie w obrocie, rażące naruszenie interesów konsumentów, zmiana umowy bez ważnej, towar za pośrednictwem, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument, strata czasu, razu wątpliwości, uprawnienie przedsiębiorcy, pośrednictwo strony, postanowienie umowne
Zobacz»

XVII AmC 17809/13

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 25 kwietnia 2014

Data publikacji: 22 sierpnia 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, główne świadczenie strony, strona internetowa, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, odmowa realizacji, realizacja zamówienia, dostępność towarów, informacja o dostępności, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, sprzeczność z dobrymi obyczajami, towar niezgodny, sprzedaż wysyłkowa, główne świadczenie strony, strona internetowa, stopień naruszenia interesu, strona sklepu, okoliczności zależne, klauzula, potencjalny konsument, strata czasu
Zobacz»

XVII AmC 5744/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 stycznia 2013

Data publikacji: 22 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, pozwany, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, adresat, adres konsumenta, stopień naruszenia interesu, przedmiotowe postanowienie, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, oświadczenie woli, wykorzystywanie w obrocie, ochrona konkurencji i konsumentów, proponowana umowa, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, abonent, wysłanie korespondencji, pozwany, potencjalny konsument, skutek prawny, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 5574/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 28 czerwca 2013

Data publikacji: 16 listopada 2013

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, obrót, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument, pozwany, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, regulaminie zakupów, potrącenie wierzytelności konsumenta, dokonywanie potrącenia, kwestionowany zapis, przedsiębiorca, postępowanie o uznanie, obrót, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, kwestionowane postanowienie, niedozwolone postanowienie, potencjalny konsument, postanowienie umowne, pozwany, konkretna umowa, klauzula generalna, otrzymanie odpisu pozwu
Zobacz»

XVII AmC 3016/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2013

Data publikacji: 6 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, główne świadczenie, przedsiębiorca, wykorzystywanie w obrocie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, koszt dostawy, koszty przesyłek, towar, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, wartość produktów, sporny wzorzec, rażąco wygórowana kara umowna, główne świadczenie, przedsiębiorca, klauzula, odstępne, stowarzyszenie zwykłe, przedmiotowe postanowienie, zaniechanie stosowania, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, prawa konsumenta, postępowanie o uznanie
Zobacz»

XVII AmC 11417/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 sierpnia 2014

Data publikacji: 10 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, działalność gospodarcza pod firmą, serwis, klauzula, przedmiotowe postanowienie, wykorzystywanie w obrocie, prowadząca działalność gospodarcza, rażące naruszenie interesów konsumentów, sprzeczność z dobrymi obyczajami, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, strona informacji, poprawność działania, potencjalny konsument, rzetelność i prawdziwość, konkretna umowa, postanowienie regulaminu, kontrahent konsumenta
Zobacz»

XVII AmC 4664/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 kwietnia 2013

Data publikacji: 28 czerwca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, naruszenie interesu konsumenta, pozwany przedsiębiorca, połączenie sprawy, obrót, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, zmiana obowiązujących przepisów, księgarnia, postanowienie wzorca umowy, naruszenie interesu konsumenta, modyfikacja wzorca, zapis, regulamin, przedmiotowe postanowienie, niedozwolony charakter, klauzula, prawo do zmiany, pozwany przedsiębiorca, niedozwolone postanowienie, przypadek zmiany, wniosek o połączenie, połączenie sprawy, obrót, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu
Zobacz»

XVII AmC 19005/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 14 maja 2014

Data publikacji: 13 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, prawo i obowiązek konsumentów, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, klauzula, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, złożenie zamówienia, droga internetowa, przedsiębiorca, dzień roboczy, przyjęcie zamówienia, odstąpienie umowy, prawo i obowiązek konsumentów, monitor sądowy i gospodarczy, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, publikacja prawomocnego wyroku, użytek sprzeczny z zasadami, główne świadczenie, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, ustawowe zwolnienie od kosztów
Zobacz»

XVII AmC 13568/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 3 grudnia 2014

Data publikacji: 7 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, naruszenie interesu konsumenta, główne świadczenie strony, obowiązek konsumentów, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, koszt transportu, naruszenie interesu konsumenta, przypadek wycofania, klauzula, odstąpienie przez konsumenta, klient, sporne postanowienie, wypadek rezygnacji, konsument postanowień, główne świadczenie strony, obowiązek konsumentów, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, realizacja zamówienia, uznanie postanowienia, potencjalny konsument, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 664/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 lutego 2015

Data publikacji: 6 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, prawo i obowiązek konsumentów, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, przedsiębiorca, potencjalny konsument, konkretna umowa, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, prawo i obowiązek konsumentów, wydłużenie czasu realizacji, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, szkoda wyrządzona przez produkt, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, produkt niebezpieczny, sprzeczność zapisów, przedsiębiorca, przesłanka zawinienia, potencjalny konsument, administrator, konkretna umowa, odpowiedzialność przedsiębiorcy, pozwany, obrót konsumencki
Zobacz»

XVII AmC 732/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 lutego 2013

Data publikacji: 23 czerwca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, opłata instalacyjna, przedsiębiorca, klauzula, rażące naruszenie interesów konsumentów, jednorazowa opłata, sposób rozwiązania umowy, brak możliwości świadczenia usługi, sprzeczność z dobrymi obyczajami, konsument postanowień, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, niedozwolony charakter, konsument w sytuacji, regulamin, potencjalny konsument, przyczyna braku możliwości, opłata aktywacyjna
Zobacz»

XVII AmC 258/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 9 stycznia 2013

Data publikacji: 10 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

przesyłka, przewoźnik, prawo przewozowe, dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • przesyłka, przewoźnik, prawo przewozowe, dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, odpowiedzialność przewoźników, nienależyte opakowanie, odpowiedzialność za uszkodzenie, odpowiedzialność przedsiębiorcy, przypadek podania, postanowienie wzorca umowy, nieterminowe dostarczenie, ustawa prawa, zapis, wykorzystywanie w obrocie, regulamin serwisu, możliwość wyłączenia odpowiedzialności, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Aneta Krasuska
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Anna Iwaszko
Data wytworzenia informacji: