XVI GC 132/11 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2014-05-21
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 97% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rower, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, produkt, hala, cena, rabat, sklep, promocja, namiot, dostęp do rynków, pozwany, dodatkowa opłata, towar do sprzedaży, obrót, faktura
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, współpraca, pozwany, produkt, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar powodów, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1059/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 marca 2013 Data publikacji: 14 maja 2013 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, produkt, promocja, asortyment, obrót, marża handlowa, pozwany, usługi reklamowe, rabat, cena, faktura, budżet marketingowy, towar do sprzedaży, usługa promocyjna, umowa
|
XVI GC 419/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, promocja, pozwany, produkt, obrót, asortyment, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, umowa, rabat, nieuczciwa konkurencja, hala, współpraca
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena
|
I ACa 1752/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2016 Data publikacji: 23 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, gazetka, pozwany, produkt, nieuczciwa konkurencja, współpraca, marża, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi reklamowe, opłata za przyjęcie, faktura, budżet marketingowy
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, usługi reklamowe, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, gazetka, budżet marketingowy, produkt, pozwany, sieć handlowa
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, gazetka, nieuczciwa konkurencja, rabat, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, współpraca, pozwany, marża handlowa, produkt, faktura
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, faktura, współpraca, pozwany, obrót
|
I ACa 2106/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 stycznia 2017 Data publikacji: 11 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, marża, obrót, budżet marketingowy, cena, pozwany, sieć, umowa
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, marża handlowa, sieć, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, gazetka, nieuczciwa konkurencja, promocja, pozwany
|
I ACa 2062/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 20 marca 2017 Data publikacji: 16 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćgazetka, towar, produkt, nieuczciwa konkurencja, premia, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, współpraca, promocja, usługa promocyjna, sklep, cena, reklama, obrót, umowa, logo
|
I ACa 859/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 31 marca 2016 Data publikacji: 24 października 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpremia pieniężna, gazetka, usługa, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, pozwany, obrót, cena, przyjęcie towarów do sprzedaży, dodatkowa opłata, marża handlowa, sieć, opłata za przyjęcie towarów, reklama, produkt, sklep
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, usługa, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, faktura
|
I ACa 1879/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 listopada 2016 Data publikacji: 7 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, usługa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, współpraca, pozwany, sprzedaż towaru, budżet marketingowy, obrót, promocja
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, nieuczciwa konkurencja, gazetka, budżet marketingowy, produkt
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Szanciło
Data wytworzenia informacji: